Align T-Rex 500 E V2 Pro
Hamarosan megjelenik
Ahogy az már sejthető volt, az 500-as sorozat sem maradhatott le a ráncfelvarrási hullámról. Így a hírek szerint a következő V2 modell az 500-as lesz. A gép továbbra is elérhető lesz FBL és Flybar verziókban is, viszont a Pro kifejezés magában hordozza: kizárólag kardános kivitelben.
Align T-Rex 500 E V2 Pro
Hamarosan megjelenik
Ahogy az már sejthető volt, az 500-as sorozat sem maradhatott le a ráncfelvarrási hullámról. Így a hírek szerint a következő V2 modell az 500-as lesz. A gép továbbra is elérhető lesz FBL és Flybar verziókban is, viszont a Pro kifejezés magában hordozza: kizárólag kardános kivitelben.
A kiszivárgott információk szerint a helikopter alapvető felépítésében - motor, akkumulátor, elektronika elhelyezése - nem változik. A vázszerkezet nagyon hasonlít a korábbi változathoz, bár azért egy-két változást találunk rajta: A legszembetűnőbb, hogy a farokszervó bekerült a vázba - ezzel sajnos az 500-as esetén leáldozott a Futaba 9257-es korszaknak. Az giroszkóp FBL szenzorokat eddig kényszerűen a farokcső-befogóra raktuk, vagy külön készítettünk hozzá tálcát, most ezt már gyárilag megkapjuk.
Természetesen a helikopter az új formavilágot idéző rotorfejet kapott mind a flybar, mind az FBL változaton. A hilleres rotorfej a jelenlegi gondolkodásmód szerint készült, azaz a felső mixerkar közvetlenül a befogóra lett építve.
További újítás a könnyebben szerelhető szervókeret, aminek megfelelőit a 600E esetén már láttuk, illetve a 700-ason már bevált ferde fogazású főfogaskerék - és az ezzel csökkentett zajszint. Ami a kabint illeti, ez is része lett a jelenlegi design-világnak. Azaz a kabin az Align aktuális szín- és formavilágába illeszkedő megjelenésű, bár ennek elődje az előző 500E változaton már megjelent. Jó hír, hogy a korábbi két kabinrögzítő helyett négy tartja a kabint.
A gép első prototípusai már repülnek, így várhatóan még az ősz elején a boltokba kerülnek az új helikopterek.
pgpetike
forrás: Align, Flying-hobby