rchelicopterhub.com / rchelicopter.hu
2013. február 11.
Ez az oldal egy archivált tartalom, és elképzelhető, hogy nem naprakész a tartalma.
Az oldal modern böngésző kompatibilitása nem ellenőrzött. Megjelenítési problémák adódhatnak.

Align T-Rex 600N DFC
Lassan teljes a DFC sorozat

Ha jók a számításaink, akkor bizony az Align befejezte a teljes palettája DFC-sítését. Ráadásul a 600N új kiadásával egyértelműnek látszik, hogy a nagy nevű gyártók nem tettek le a nitrós technikáról. Az új 600N DFC talán az utolsó eredeti konstrukció az Align palettáján.

Align T-Rex 600N DFC

Align T-Rex 600N DFC

Lassan teljes a DFC sorozat

Ha jók a számításaink, akkor bizony az Align befejezte a teljes palettája DFC-sítését. Ráadásul a 600N új kiadásával egyértelműnek látszik, hogy a nagy nevű gyártók nem tettek le a nitrós technikáról. Az új 600N DFC talán az utolsó eredeti konstrukció az Align palettáján.

Align T-Rex 600N DFC
Align T-Rex 600N DFC - további képek az albumban

A 600-as az eredeti vázat és a formáját megtartotta, de azért elektonrikából a legújabb fejlesztések kerülnek bele a csomagba. Az avatottabb szemek észreveszik, hogy az új DFC változat azért több komponens terén is különbözik az előző modelltől. Ilyen különbség például a komplett farokrész, az Align legutolsó 600-as farokkihajtása a módosított állásszög-vezérlővel került a helikopterre, illetve a váz oldallapokban is vannak kisebb különbségek.

Ami viszont a régi: a kabin és annak rögzítése. A nitrós változatra nem került fel az Align elektromos formavilága.

Az 1000 USD (plusz vám, áfa és postaköltség) árú modell gyárilag 3GX rendszerrel 600 3G lapátokkal, DS 615-ös ciklikus és DS655 farokszervókkal érkezik. A kit tartalmazza a 3GX governor szenzorát, és egy B6T 2 in 1 BEC elektronikát és fedélzeti izzítót.

Ezért az árért természetesen nincs a csomagban sem az 50-es motor, sem a hozzá való kipufogó, de a használathoz szükséges egyéb kiegészítőkről is nekünk kell gondoskodni.