Hangár

Hangár Riportok, megoldások

  • Hogyan kell beállítani az OMP M2 Explore V2-t Spektrummal

    Hogyan kell beállítani az OMP M2 Explore V2-t SpektrummalOktató videó a folyamatról

    A videót a Buddy RC Youtube csatornán tették közzé, és azt mutatja be, hogyan kell Spektrum rádióhoz bind-olni, és hogyan lehet beállítani az OMP M2 Explore V2 helikoptert. A beállítások egy kicsit furcsának tűnnek, de a videó az egész folyamathoz jó kiindulási pont.

  • 6 vagy 12 cellát a Kraken 580-hoz?

    6 vagy 12 cellát a Kraken 580-hoz?Melyik kiépítést válaszd?

    Itt van egy kérdés: Melyik kiépítést érdemes választani az új SAB Goblin Kraken 580 esetében? Természetesen nincs egyértelmű válasz. Attól függően, hogy mi a célod, milyenek a képességeid egyik vagy másik lehet jó. Carlos Rossi az Area51-RC-től megpróbálja neked megválaszolni a kérdést.

  • Helikopter szervók nélkül

    Helikopter szervók nélkülNégy csatornás vezérlés

    A napokban, nagyjából bő egy hete látott napvilágot egy videó, egy olyan helikopterről, amiben nincsenek szervók, mégis képes a négycsatornás működésre. A megoldás ötvözi a drónok mechanikus egyszerűségét a helikopteres repüléssel. Az angol nyelvű videó jól elmagyarázza a tervezési folyamatot és a megoldás lényegét, de azok számára, akik nem értik az angol nyelvet elég jól, most elmagyarázzuk az egész működését.

  • 1st Buffer Pack

    1st Buffer PackMi ez és hogyan működik?

    Mindenekelőtt tisztázzuk, hogy ez teljesen ugyanaz, mint az R2 utolsó kiadása, látható a verziószámon, ami a panelen van: v4.8. Az egyetlen változás a név (és a lenyomat a panelen) valamint a kondenzátorok színe. Az eredeti tervező által teljes egészében jóváhagyott és támogatott termék. A 1st a svájci Xelaris egyik divíziója és a világon mindenhova szállít a Heli-Professional keretein belül. A 1st az R2-től vette át a terméket.

  • Blackout - avagy egy benzinüzemű mese!

    Blackout - avagy egy benzinüzemű mese!Hogy is kezdődött?

    Jó szívvel ajánljuk, hogy olvasd el a Blackout (Áramszünet) történetét. Miként született, és hogyan is kezdődött minden. Mivel ennek a görög vállalkozásnak a története nem mindennapi, sőt, amolyan "oké, tegyünk hát valamit" monológ szerű, tény, hogy roppant érdekes, s egyben nem kevésbé motiváló is.

  • Áttekintés: XLPower Protos 380

    Áttekintés: XLPower Protos 380Egy abszolút független felhasználótól - Szalontay Gábor

    Gábor most este küldte nekünk a Protos 380-ról írt véleményét. Gábor egy független pilóta, semmi érdeke nem főződik a modell népszerűsítéséhez. Más nézőpont, őszinte vélemény - több nézet, nagyobb kép. Ez egy sokkal rövidebb összefoglaló, mint a mi igen részletes véleményünk, de jól összegzi az álláspontját.

  • Ismerkedjünk meg Scott Mayoval

    Ismerkedjünk meg Scott MayovalEgy tinédzser F3C pilóta az Egyesült Királyságban

    Scott Mayo a brit közösség egyik ismert pilótája. Szinte minden kiemelkedő eseményen részt vesz az Egyesült Királyságban, és külföldön is képviseli a hazáját. Scott januárban lesz 18 éves.

  • XLPower Protos 380 javítás

    XLPower Protos 380 javításA farokcsóválás megoldva

    Több XLPower Protos 380 tulajdonostól hallottuk, hogy van egy megoldatlan farokcsóválási probléma, aminek esetében semmi sem segít. Egy lassú de nagy mértékű farokcsóválás jelentkezik pár Protos 380-ason. Megtaláltuk, hogy mi okozza és a megoldást is sikerült kitalálni. Nem kerül semmibe, és a javítás 5 percet vesz igénybe.

  • Motorhő: számít?

    Motorhő: számít?Miért fontos az elektromos motor hőmérséklete?

    Ez egy új divat? Valóban fontos? Miért méregeti a motor hőmérsékletét annyi pilóta? Egy kérdés megannyi válasz, amit tudni lehet.

  • Egodrift

    EgodriftA motorokon túl

    Egodrift: a vállalat, ami 2018 előtt ismeretlen volt az RC helikopter iparágban. Szinte egyik pillanatról a másikra tört be, s ma már a heli motorpiac egyik vezető gyártója, és a hobbi minden fontos eseményén jelen van, illetve képviselteti magát. Ez minimum érdekes, s ha lehet azt mondani, akkor inkább roppant érdekes. Mi a titkuk? Mi ez a cég, a motorokon túl?

  • A gazdagok hobbija: valóban?

    A gazdagok hobbija: valóban?Érzelmek a helikopterek szeretetén keresztül

    Időről-időre azt hallom: ez a hobbi a gazdagoké. Nos, mi tudjuk, hogy közülünk hányan nem gazdagok egyáltalán. Rengetegpilóta van, akinek olcsóbb, öregebb cucca, öregebb modelljei vannak. A legtöbbünknek egy-két helikoptere van csak - nem a legjobbak. És vannak néhányan 8-10-12 helikopterrel, a legtöbb a legújabb modellek közül, de egyáltalán nem ez a jellemző. Melyik hobbi olcsó? Ha jól csinálod, semelyik sem.

  • A Scorpion BEC ok nélkül védelmi módba kapcsol

    A Scorpion BEC ok nélkül védelmi módba kapcsolA jelenség és a megoldás a Tribunus 80/120-hoz

    Valójában a cím nem teljesen igaz, mert van neki oka - még akkor is, ha az nem olyan nyilvánvaló. A Scorpion kinyomozta, hogy mi tudja ezt a "meghibásodást" előidézni a Tribunus szabályzó BEC áramkörén és a problémát megtalálták.

  • RC helicopter szimulátor: AccuRC 2

    RC helicopter szimulátor: AccuRC 2Első benyomások és tapasztalatok

    Az AccuRC csapata kapcsolatba lépett velünk, és megkért, hogy teszteljük a szimulátorukat. Éltünk a lehetőséggel, és miután megkaptuk a licenszet, az AccuRC telepítésre került, napi szinten használjuk és teszteljük két különböző számítógépen. Még mindig sok minden vár felfedezésre, de megvannak az első benyomásaink, itt az idő, hogy megosszuk őket. És most megígérjük, hogy nem ez lesz az egyetlen írásunk az AccuRC-ről, többet is megérdemel.

  • Történet egy XLPower 4020 motorról

    Történet egy XLPower 4020 motorrólSzakértő szintű RC heli modellezés: motor újratekercselés

    Vettem egy XLPower 4020 motort, hogy kipróbáljam a Logo 480xxreme-mben a benne levő Scorpion 4015-1070KV helyett. Mivel nem sok hely van a kabin alatt, úgy döntöttem, visszavágom a vezetéket egy kicsit, és akkor vettem észre, hogy a 2 × 12 0.42mm csak annyira vannak megtisztítva és ónozva, amennyire eredetileg szükséges. A visszavágás után így nem tudtam új csatikat feltenni, így eldönttöttem, hogy újratekerem a motort.

  • Nitrós vagy Elektromos

    Nitrós vagy ElektromosMelyiket válasszuk?

    Ez egy végtelen vita: nitrós vagy elektromos. Mindkettőnek vannak rajongói, de - mint mindig ebben a hobbiban - nincs egyértelmű válasz. Rossz hír, hogy ennek az oldalnak az elolvasása után sem lesz. De megpróbálunk segíteni, hogy segítsünk a döntésben.

  • Cyclone 695 és 715

    Cyclone 695 és 715 Rotorlapát teszt

    Amikor a lapátok kerülnek szóba, mindig kész vagyok kipróbálni új és régi márkákat, mivelhogy a lapátok olyan nagy szerepet játszanak a modellek teljesítményében. Úgy érzem, a pilóták gyakran átnéznek ezen.

  • Align RCE-BL100A vs Kontronik JIVE 100 LV

    Align RCE-BL100A vs Kontronik JIVE 100 LVEsettanulmány: Melyiket válasszam?

    A napoban jött szembe ez a kérdés. Adott egy Align T-Rex 550X helikopter és választani kellene a két szabályzó között. Melyik lenne az ideális választás? Elgondolkodtató a kérdés, lássuk mi a válasz.

  • Futaba T8FG: hogyan nyírjuk ki menthetetlenül

    Futaba T8FG: hogyan nyírjuk ki menthetetlenülHát nekem sikerült

    Régi Futaba felhasználó vagyok, sosem gondoltam volna, hogy egyszer még ostorozni fogom magam miatta. Történt, hogy egyik napról a másikra elbuktam a rádióadót egy idétlen hiba miatt.

  • AVCS Giroszkópok beállítása

    AVCS Giroszkópok beállításaFutaba GY401, GAUI 210, GY400, stb...

    A legelterjedtebb és egyben a legkönnyebben beállítható giroszkópokon van két kapcsoló és két potméter. Ezzel nagyjából ki is merült a beállítási lehetőség. De mégse olyan egyszerű ezeket sem felszerelni, sem beüzemelni. A legtöbben el is akadnak vele, vagy helytelenül végzik el, és ennek az eredménye egy tisztességes törés, vagy hosszas szenvedés, de a helikopter csak nem jó.

  • Futaba 7C rádió javítása

    Futaba 7C rádió javításaTörött kapcsoló cseréje

    Van az úgy, hogy nem csak a helikopter, néha a rádió is törik. Számos oka lehet annak, hogy az értéknek számító eszköz sérül. Okozhatja az idő, mivel semmi nem tart örökké, de - mint esetemben - okozhatja egy rossz mozdulat, egy ballépés is. De ilyenkor sem kell pánikba esni, pár dollár és fél óra időráfordítással a kapcsoló cseréje könnyen megoldható akár házilag is.