rchelicopterhub.com / rchelicopter.hu
2019. március 27.

Kyle Stacy kénytelen kihagyni a Heli Blowout-ot, Thaiföldön
A Delta Airlines nagy felfordulást csinált

Kyle Stacy kénytelen volt bejelenteni a Facebook oldalán, hogy nem tud részt venni a Thailand Heli Blowout-on. Éppen repülni készült Tahiföldre, amikor egy picike hiba lerombolta az utat.

Kyle Stacy kénytelen kihagyni a Heli Blowout-ot, Thaiföldön
Forrás: Kyle Stacy Facebook oldala

Kyle megírta történetét a Facebook-on: 

Ez nem az a poszt, amit meg akartam írni...

Itt egy kép a helikopterszállító dobozomról. Végigutaztam vele az Egyesült Államokat és a világot az utóbbi hét évben. Ahogy látjátok, le lett ütve, horpadt és karcos a repülések százai okán. Elfogadta az American Airlines, United, Southwest, Delta (2 éve), Frontier, JetBlue, Lufthansa, British Airways, Quantas, Virgin Australia, Cathay Pacific, csak hogy párat megemlítsünk.

 

Viszont tegnap a Delta ragaszkodott hozzá, hogy ez túl nagy ahhoz, hogy az ő járatukon utazzon. "Elnézést kérünk Mr. Stacy, de a szabályzatunk 80 hüvelyk és az Ön doboza 83 hüvelyk. Még ha el is hagyja Orlando repülőterét, amikor megérkezik Dél-Koreába, ők nem fogják átadni, mivel az ő szabályzatuk 83 hüvelyk. Elnézését kérjük"

Miután elvesztegettem másfél órát (Majdnem 3 órával korábban érkeztem a repülőtérre) bent a repülőtéren vásároltam egy kicsi, picike bőröndöt 100 dollárért, hogy abba rakjam a ruháimat. Lefutottam az autóhoz, átraktam a ruháimat a heli dobozából az új bőröndömbe, beraktam a helit az autóba, és visszamentem a replőtérre. Sajnos az idő miatt, amit ezzel töltöttem, lekéstem az Atlantába induló járatomat. Minden más Atlantába induló járat tele volt foglalva aznap éjjel, és nem tudtak átrakin engem másik gépre másnap délelőtt 10 óráig, ami nyilvánvalóan lekésette volna velem az összes átszálló járatot.

Szeretnék elnézést kérni Enrico-tól, Tom Motor-tól, SAB-tól és mindenki mástól a Thailan Heli Blowout-on, hogy ilyen későn kellett lemondanom. Megtettem mindent, hogy mégis részt vehessek a rendezvényen, de szimplán nem tudtam megoldani.

A történet tanulsága... vegyem meg a saját 747-esemet és repüljek magam a rendezvényekre!

Ez nem az első alkalom, és nem kétséges, hogy nem is az utolsó, amikot baj történik egy RC helikopter pilótával egy légitársaság miatt. Raquel Bellot kénytelen volt Marius Blöchinger-től kölcsönkapott helikopterrel repülni a Rotor Live-on, mert az ő helikoptere egyszerűen nem érkezett meg. Négy másik járatot bukkant fel az utolsó napon.

Tavaly az Area51-rc csapata - Dave Dijkmans és Carlos Rossi Vallés - kellett, hogy lemondja a Heliwood-on való részvételét, a Ryanair sztrájk és az alig párnappal az út lemondott járat miatt. Szomorú, hogy a légitársaságok szolgáltatásai lassan hasonlítanak a szerencsejátékhoz: meg tudjuk csinálni? Vagy nem?