XLPower megváltoztatta a Protos 380-as farkát
Egy pici változtatás jelentős farokteljesítmény-javulást ígér
Az XLPower a farokbefogókban a csapágyak sorrendjét megváltoztatta, hogy jobb farokteljesítmény legyen elérhető. Amint azt az XLPower ígéri, az új csapágysorrend még erősebb manőverek esetén is nagyobb stabilitást nyújt a farokbefogóknak.
Tegnap tájékoztatott minket a változásról Ra Kabun az XLPowertől. Az eredeti szerkezet két különböző alátétet tartalmazott, és a támcsapágy a két csapágy közé került. A 3.1 × 4.5 × 0.2 és a 4 × 5.8 × 0.4 alátétek nem képezik részét a csomagnak a továbbiakban.
At új összeszerelési útmutató megcseréli az egyik csapágyat és a támcsapágyat, így a támcsapágy a tengely végére kerül. Két 4 × 6 × 0.3 alátét kerül a csapágyak közé és az egyik csapágy és a támcsapágy közé is. A faroklapát-befogó sokkal jobb tartást nyújt, ezáltal a farok még erősebb manőverek esetén is precízebb lesz.
A cserealátéteket a viszonteladók ingyenesen biztosítják.